Υποστήριξή Πεδίου

Η ΩΘΗΣΗ εξειδικεύεται στις παροχή υπηρεσιών με Φυσική παρουσία (Field Sales) εκπροσωπώντας κάποιους από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παγκοσμίως,  για την απόκτηση νεων πελατών (Field Sales), την τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών (Field Services), καθώς και την προώθηση προϊόντων εντός και εκτός εμπορικών καταστημάτων.

Το επίκεντρό μας είναι πάντα η παροχή καλά ενημερωμένων, ικανοποιημένων και αφοσιωμένων πελατών οι οποίοι υποστηρίζουν μακροπρόθεσμα τις δραστηριότητες και τους σκοπούς των συνεργατών μας.

Επιχειρηματικοί Κλάδοι

Στην ΩΘΗΣΗ, εξειδικευόμαστε στην παροχή προσαρμοσμένων λύσεων, σχεδιασμένων να καλύπτουν τις μοναδικές ανάγκες διαφορετικών κλάδων.

  • Ecommerce

  • Κινητικότητα

  • Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες

  • Έρευνα Αγοράς

  • Μεταφορές

  • Ενέργεια & Κοινωφελείς Υπηρεσίες

  • Ψυχαγωγία

  • Τηλεπικοινωνίες

  • Καταναλωτικά Αγαθά

  • Κλάδοι τροφίμων & Ποτών

  • Κλάδοι Υγείας

  • Τουριστικός Κλάδος

Door-to-Door & Face-to-Face

Πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν ποικίλες στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ και προώθησης. Ωστόσο, ακόμα και στην εποχή των ψηφιακών επικοινωνιών, ένα βασικό στοιχείο της επιτυχούς εμπορικής στρατηγικής παραμένει η πώληση πρόσωπο με πρόσωπο.

Αυτή η προσέγγιση προσφέρει μια περισσότερο εξατομικευμένη και ζωντανή εμπειρία στους δυνητικούς αγοραστές, δημιουργώντας άμεση σύνδεση και ενισχύοντας την αξιοπιστία του brand.

Η ΩΘΗΣΗ παρέχει στους συνεργάτες της δυνατότητες παρουσίασης, προώθησης, πώλησης και ενεργοποίησης των προϊόντων ή των brands τους μέσω face-to-face marketing, εξασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο χώρο του πελάτη.

Προωθητικές Ενέργειες

Οι επιχειρήσεις σήμερα εφαρμόζουν ποικίλες στρατηγικές μάρκετινγκ και προώθησης. Ωστόσο, παρά την άνοδο των ψηφιακών καναλιών, οι προωθήσεις εντός καταστήματος παραμένουν ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους δημιουργίας καθηλωτικών και ελκυστικών brand experiences.

Στην ΩΘΗΣΗ, βοηθάμε τους συνεργάτες μας να:
Παρουσιάσουν και να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα τους
Ενισχύσουν τις πωλήσεις τους μέσω άμεσης αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές
Μετατρέψουν κάθε επίσκεψη στο κατάστημα σε ευκαιρία σύνδεσης με το brand 

Με στοχευμένες in-store και event-based στρατηγικές, δημιουργούμε μοναδικές εμπειρίες αγορών, ενισχύοντας τη σχέση του brand με τους πελάτες και οδηγώντας σε μεγαλύτερη πιστότητα και αυξημένες πωλήσεις.

Τεχνική Υποστήριξη

Οι επιχειρήσεις βασίζονται σε διάφορες στρατηγικές υποστήριξης για να διατηρήσουν την ικανοποίηση των πελατών και την λειτουργική αποδοτικότητα. Ωστόσο, η τεχνική υποστήριξη επιτόπου παραμένει απαραίτητη για την παροχή πρακτικής εμπειρίας και εξατομικευμένων λύσεων.

Στην ΩΘΗΣΗ, παρέχουμε στους συνεργάτες μας ειδικευμένες τεχνικές ομάδες που επισκέπτονται τις εγκαταστάσεις των πελατών τους για τη:
Διάγνωση προβλημάτων (troubleshooting)
Εγκατάσταση συστημάτων
Αποκατάσταση βλαβών

Διαφημιστικές ενέργειες

Οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν ποικίλες στρατηγικές μάρκετινγκ για να ενισχύσουν την ορατότητα του brand και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Ωστόσο, οι προωθητικές και διαφημιστικές καμπάνιες παραμένουν ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ισχυρής αναγνωρισιμότητας και την αλληλεπίδραση με το κοινό.

Στην ΩΘΗΣΗ, βοηθάμε τους συνεργάτες μας να:
Προωθήσουν και διαφημίσουν στρατηγικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους
Δημιουργήσουν καμπάνιες που τραβούν την προσοχή και επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις
Μεγιστοποιήσουν την εμβέλεια και την αποδοτικότητα στην αγορά

Αναγνωρισιμότητα Brand – Χτίζοντας Ισχυρή Ταυτότητα & Εμπιστοσύνη

Οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν πολλαπλές στρατηγικές για να επεκτείνουν την παρουσία τους στην αγορά, αλλά η αναγνωρισιμότητα του brand παραμένει βασικός πυλώνας της μακροπρόθεσμης επιτυχίας.

Στην ΩΘΗΣΗ, βοηθάμε τους συνεργάτες μας να:
Χτίσουν, ενισχύσουν και αναδείξουν την ταυτότητα του brand τους
Δημιουργήσουν καμπάνιες που αφήνουν διαχρονικό αντίκτυπο
Καλλιεργήσουν εμπιστοσύνη στους καταναλωτές
Αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον

Mystery Shopping –

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διάφορες μεθόδους για την αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, αλλά το mystery shopping παραμένει ένα από τα αποτελεσματικότερα εργαλεία για την απόκτηση αντικειμενικών πληροφοριών και τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών.

 

Στην ΩΘΗΣΗ, βοηθάμε τους συνεργάτες μας να:
Μετρήσουν και αναλύσουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες
Αναγνωρίσουν τα δυνατά σημεία και τις ευκαιρίες βελτίωσης
Διασφαλίσουν ότι τα πρότυπα του brand εφαρμόζονται σε κάθε σημείο επαφής

Μέσω διακριτικών και στοχευμένων αξιολογήσεων, παρέχουμε πολύτιμα insights που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την εμπειρία πελατών, να αυξήσουν την ικανοποίηση και να διατηρήσουν ένα υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών.