Επιχειρηματικοί Κλάδοι
Στην ΩΘΗΣΗ, διακρινόμαστε στη δημιουργία εξατομικευμένων λύσεων που ανταποκρίνονται στις μοναδικές απαιτήσεις ενός ευρέος φάσματος κλάδων.
-
Ecommerce
-
Κινητικότητα
-
Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
-
Έρευνα Αγοράς
-
Μεταφορές
-
Ενέργεια & Κοινωφελείς Υπηρεσίες
-
Ψυχαγωγία
-
Τηλεπικοινωνίες
-
Καταναλωτικά Αγαθά
-
Κλάδοι τροφίμων & Ποτών
-
Κλάδοι Υγείας
-
Τουριστικός Κλάδος
Εξυπηρέτηση Πελατών
Οι πελατοκεντρικές λύσεις μας, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα καναλιών επικοινωνίας, συνδυάζοντας παραδοσιακές μεθόδους όπως τηλεφωνικές κλήσεις με προηγμένα αυτοματοποιημένα εργαλεία. Προσφέρουμε υπηρεσίες αιχμής μέσω Τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, Email, Chatbots & αυτοματοποιημένες λύσεις καθως και Live chat για άμεση υποστήριξη
Τεχνική Υποστήριξη
Η ανάθεση της υποστήριξης πελατών για τεχνικά προηγμένα προϊόντα αποτελεί μια αποδοτική λύση, μειώνοντας το κόστος και βελτιώνοντας την ποιότητα εξυπηρέτησης. Οι ειδικευμένοι εκπρόσωποι από την ΩΘΗΣΗ, με προηγμένες τεχνικές δεξιότητες και επαγγελματική επικοινωνία, διαχειρίζονται την υποστήριξη 1ου επιπέδου (Βασική τεχνική καθοδήγηση και troubleshooting), τη διαχείριση παραπόνων και επίλυση προβλημάτων, την Τεχνική διαχείριση 2ου επιπέδου για πιο σύνθετα ζητήματα καθώς και την Υψηλού επιπέδου υποστήριξη & γρήγορη επίλυση αιτημάτων
Αυτοματοποίηση Διαδικασιών
Υποστηρίζουμε μια ευρεία γκάμα διαδικασιών επικοινωνίας και πωλήσεων, τις οποίες προσαρμόζουμε με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στις ανάγκες σας. Αυτό επιτρέπει στους συνεργάτες μας την εξοικονόμηση εκατοντάδων εργατοωρών μηνιαίως, την Αυτοματοποίηση διαδικασιών για υψηλότερη παραγωγικότητα, τη Βελτιστοποιημένη διαχείριση πόρων και μείωση κόστους
Reporting
Στην ΩΘΗΣΗ, προσαρμόζουμε τις αναλύσεις απόδοσης στις ανάγκες των πελατών μας, προσφέροντας μηνιαία, εβδομαδιαία, ημερήσια ή ad-hoc reports. Παρέχουμε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της επιχειρηματικής απόδοσης, εντοπίζοντας ευκαιρίες βελτίωσης σε λειτουργικές διαδικασίες, προϊόντα και υπηρεσίες.












