Στην ΩΘΗΣΗ, ειδικευόμαστε στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών Business Process Outsourcing (BPO), προσαρμοσμένων στις ανάγκες των πελατών μας για βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας, μείωση του κόστους και επιχειρηματική ανάπτυξη. Με ισχυρή παρουσία στους τομείς των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας και των υπηρεσιών, προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο φάσμα λύσεων, όπως διαχείριση πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών και back-office υποστήριξη, τις οποίες υλοποιεί μια ομάδα εξειδικευμένων επαγγελματιών.
Η δέσμευσή μας στην αξιοποίηση προηγμένων τεχνολογιών και βέλτιστων πρακτικών διασφαλίζει όχι μόνο την απρόσκοπτη εκτέλεση επιχειρησιακών διαδικασιών, αλλά και την ευελιξία προσαρμογής στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του ψηφιακού περιβάλλοντος. Συνεργαζόμενοι με την ΩΘΗΣΗ ΑΕ, επιλέγετε έναν πάροχο που εστιάζει στην επιτυχία σας, προσφέροντας κλιμακούμενες λύσεις που εξελίσσονται μαζί με την επιχείρησή σας.
Πρότυπα & Διαδικασίες
Καθώς χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, εργαζόμαστε παράλληλα και σε άλλους τομείς για να κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος κάθε μέρα. Στη διάρκεια της 15ετούς πορείας της, η ΩΘΗΣΗ έχει θέσει ως προτεραιότητα τη στήριξη των εργαζομένων της, διευκολύνοντας το έργο τους και βοηθώντας τους να αξιοποιούν πλήρως τις ευκαιρίες που τους προσφέρονται καθημερινά.
Πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας στην υπεύθυνη απασχόληση και την κοινωνική ευθύνη συμβάλλει στην ανάπτυξη των εργαζομένων μας και στη δημιουργία ενός ποιοτικού και βιώσιμου εργασιακού περιβάλλοντος.
Οι Αρχές μας
-
GlobaL Compact
-
Προάσπιση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
-
Κώδικας Δεοντολογίας
-
Σχέδιο Ισότητας Φύλων

SOP
Η εταιρεία μας ακολουθεί Τυποποιημένες Λειτουργικές Διαδικασίες (SOPs), ευθυγραμμισμένες με το ITIL framework για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση υπηρεσιών.
Κάθε έργο διευθύνεται από έναν Account Manager, ο οποίος λειτουργεί ως Single Point of Contact (SPOC), διασφαλίζοντας τη συνεπή εφαρμογή των SOPs. Οι διαδικασίες μας καθορίζουν τη ροή εργασιών των επιμέρους τμημάτων, συμπεριλαμβανομένων των λογιστικών, ανθρώπινου δυναμικού, προσλήψεων, οικονομικών, μισθοδοσίας, πωλήσεων και marketing.

ITIL
Οι βέλτιστες πρακτικές του Information Technology Infrastructure Library (ITIL) αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ΩΘΗΣΗ, επιτρέποντας τον στρατηγικό σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών.
Αυτή η προσέγγιση διασφαλίζει οργανωμένες και αποδοτικές λειτουργίες υπηρεσιών, επιτρέποντας την προληπτική αναζήτηση ευκαιριών για αύξηση της αποδοτικότητας και την παροχή στοχευμένων προτάσεων για περαιτέρω ανάπτυξη.

ISO 27001
Δέσμευση στην Ασφάλεια Πληροφοριών – ISO 27001:2022
Η ΩΘΗΣΗ τηρεί με συνέπεια τις αρχές του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS), σύμφωνα με την πιστοποίηση ISO 27001:2022.
Αυτό το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο επιβεβαιώνει την αυστηρή και οργανωμένη προσέγγισή μας στην ασφάλεια των πληροφοριών που σχετίζονται με τις δραστηριότητες υπηρεσιών Call Center, διασφαλίζοντας την προστασία των δεδομένων και τη συμμόρφωση με τα υψηλότερα πρότυπα του κλάδου.










